GOOGLE REKLAMLARI

image description

Google Adwords Reklamları

Google Adwords reklamları, google arama motorları ve google iş ortaklarının sayfalarında belirli konumlarda "ürün, hizmet ve web sitelerinizin" metin, görüntü ve video olarak gösterilmesidir.

Gösterimler için belirli anahtar kelimeler ve hedef kitleler belirlenmektedir. Sisteme girilen anahtar kelimeler ile ürün, hizmet ve web sitelerinize direk yönlendirme yapılmaktadır. Anahtar kelimelerin tıklama başına maliyetleri olmaktadır. Kullanıcı reklamınıza tıkladığı anda anahtar kelimenin tıklama başına maliyeti (TBM) üzerinden ücretlendirilirsiniz. Reklamlarınızın görüntülenmesinde herhangi bir ücret ödemezsiniz, sadece tıklandığında hesabınızdan TBM değeri düşer.

Bizimle çalışmaya karar verdiğinizde size Google reklam paneli verilmektedir. Panel üzerinden anahtar kelimeleri, tıklama başı maliyetleri, reklam dönüşümlerini ve raporları ayrıntılı olarak inceleyebilirsiniz.

Alanında uzman kadromuz ile reklamlarınızı en uygun tıklama başına maliyet (TBM) ile en yüksek dönüş alabilmeniz için çalışmaktayız.

Reklam Modelleri Nelerdir?

  • Google Arama Motoru Reklamları
  • Google Görüntülü Reklam Ağı
  • Youtube Video Reklamları
  • Mobil Uygulama Reklamları

Reklam modellerine göre tıklama ve gösterim ücretleri değişiklik gösterebilir. Ürün, hizmet ve web siteniz için tarafımızdan ücretsiz reklam raporu çıkartılmaktadır.

Reklam Ücretleri Nelerdir?

Google reklamları için standart bir reklam ücreti yoktur. Reklamlar ön ödemeli olarak çalışmaktadır. Yüklediğiniz bakiyenize göre tıklanan anahtar kelimelere göre bakiyeniz düşmekte ve bakiye bitiminde veya belirlediğimiz zaman ve günlük bütçeler bittiğinde reklamlarınız otomatik olarak durmaktadır. Bütçenizi hedeflediğiniz kitleye ve anahtar kelimelere göre belirleyebilirsiniz. Biz minimum 500 TL 'lik bütçeleri yönetmekteyiz.

Google Reklamları Nasıl Ücretlendirilir?

Google Adwords arama ağı reklamları gösterimler için ücret almamaktadır. Sadece kullanıcı reklamınıza tıklayıp web sitesine girdiği anda ücretlendirilirsiniz.

  • Tıklama Başına Ücretlendirme: Bu modelde reklamın her tıklanması bir birim ücrettir. Günlük bütçe belirlenir. Örnek olarak günlük bütçeniz 9 TL. Tıklanma ücreti belirlenir. Örneğin 9 kuruş. Reklamın gösterileceği gün, saat, bölge, hedef kitle gibi değişkenler belirlenir. Daha sonra reklam yayına girer ve her tıklanma 9 kuruş olarak devam eder. 9 TL lik bütçe dolana kadar reklam yayında kalır ve bütçe dolduğunda otomatik olarak reklam durdurulur.
  • Görüntüleme Başına Ücretlendirme: fiyatlandırması, sadece TrueView reklamlarında mevcuttur. GBM ile, sadece kullanıcı videonuzu izlemek için tıklarsa veya Yayın İçi gösterimde en az 30 sn. Izlerse ücret ödersiniz.
  • Bin Gösterim Başına Ücretlendirme: Bin Gösterim Başı Maliyet (CPM) sadece görüntülü reklam ağı hedefli kampanyalarda kullanılabilir. Her 1000 defalık gösterim için ücret ödersiniz.
  • Edinme Başına Ücretlendirme: Dönüşe göre ödeme yaparsınız. Örneğin bir form doldurma veya satın alma tamamlandıktan sonra ödeme yaparsınız.

intense.com.tr 'nin Verdiği hizmetler İçin Ne Kadar Ödeme Yapmam Gerekir?

Bizden hizmet almaya karar verdiğinizde size bir yönetim paneli vermekteyiz. Yönetim paneliniz üzerinden tıklamaları, dönüşümleri ve gösterimleri detaylı olarak incelemektesiniz. Tamamen şeffaf çalışıyoruz, bu sayede bütün ödemelerinizi ve bütçenizi görebilmektesiniz. Hesap kurulumu için 150TL + KDV ve yönetmemizi istediğiniz bütçe başına komisyon almaktayız. Komisyon oranları bütçenize göre değişmektedir. Her 500TL lik bütçe için %20 yani 100TL + KDV hizmet ücreti almaktayız. Bu ücret reklama ayırdığınız bütçenin büyüklüğüne göre daha aşağıya çekilebilmektedir.

*** Detaylı bilgi için 0376 213 33 24 numaralı telefonumuzu arayarak veya aşağıdaki formu doldurarak bize ulaşabilirsiniz.

 

 

Google Adwords Başvuru Formu